-->

ဆရာဘေလာ့ခ္မ်ားအားကိုလင္းမွေက်းဇူးအထူးတင္ရွိပါသည္

Ideal


ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ ကိုယ္႔အလုပ္ ကိုယ္လုပ္ရင္း ၾကည္သာေနတဲ႔ စိတ္ဟာ အေၾကာင္း တစံုတရာေၾကာင္႔ ညစ္ညဴးသြား ခဲ႔ရတယ္။ လူဟာ ကိုယ္႔အလုပ္ကိုယ္လုပ္ ကိုယ္႔အေၾကာင္း ကုိယ္စဥ္းစားၾကရင္ ေကာင္းလိမ္႔မယ္။ ဘာေၾကာင္႔မ်ား သူမ်ားကိစၥ လိုက္စြက္ဖက္ စပ္စု
ပါ၀င္ပတ္သတ္ခ်င္ၾကတယ္ မသိဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ တခ်ိန္က အတိတ္ေတြကို တန္ဖိုးထား တမ္းတတတ္သူ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ႔တယ္။ ဒါေပမယ္႔ ေနာက္ပိုင္းမွာ လက္ရွိဘ၀ကိုပဲ ဂရုထားေတာ႔တယ္။ အရင္ကဆို ကၽြန္ေတာ္ဟာ မျဖစ္ခဲ႔ရတာေတြ ဆံုးရံႈးခဲ႔ရတာေတြအတြက္ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရ၊ မေက်မနပ္ ျဖစ္ေနရခဲ႔တယ္။ ေနာက္ပိုင္းမွာေတာ႔ ျဖစ္ေနတဲ႔ဘ၀မွာ အေကာင္းဆံုး လုပ္ႏိုင္ဖို႔ကိုပဲ ဦးတည္လိုက္တယ္။ကၽြန္ေတာ္႔အတြက္ ေအာင္ျမင္ေက်ာ္ၾကားမႈ မလိုခ်င္ဘူး။ အဲဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္႔ရဲ႕ လြတ္လပ္ျခင္းကို ပိတ္ပင္တားဆီးရာ အေႏွာက္အယွက္ တစ္ခုပဲလို႔ ကၽြန္ေတာ္ထင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ သာမန္လူသား တစ္ေယာက္ပဲ ျဖစ္ခ်င္တယ္။ မေကာင္းမႈ လုပ္စရာရွိရင္ သာမန္လူသား တစ္ေယာက္လိုပဲ လုပ္မယ္။ အျခားသူေတြအတြက္ Ideal တစ္ေယာက္ျဖစ္ဖို႔ ကၽြန္ေတာ္ ဘယ္တုန္းကမွ စိတ္မကူးခဲ႔ဖူးဘူး။

အရက္ေသာက္ခ်င္ ေသာက္မယ္၊ ဖဲရိုက္ခ်င္ ရိုက္မယ္၊ ရႈပ္ခ်င္ရႈပ္ ေပြခ်င္ေပြမယ္၊ လမ္းေပၚတက္ ဆဲခ်င္ ဆဲေနမယ္။ ဒါဟာ ကၽြန္ေတာ္ ပိုင္ဆိုင္ရာဘ၀ ကၽြန္ေတာ္ ေရြးခ်ယ္ရာအတိုင္း ျဖစ္သြားမွာပါ။ သူမ်ား အထင္ၾကီး ေလးစားတာ ခံေနရတဲ႔ လူမ်ိဳးေတာ႔ မျဖစ္ခ်င္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ လုပ္သမွ်ကို လိုက္ေစာင္႔ၾကည္႔ ေ၀ဖန္ ေနတာမ်ိဳးကို မလိုခ်င္ဘူး။ သူတစ္ပါးကိုလည္း အဲလိုမ်ိဳး ဘယ္တုန္းကမွ မလုပ္ဘူးသလို လုပ္ဖို႔လည္း စိတ္မ၀င္စားဘူး။ ဖိုရမ္က အကိုအမမ်ားက ေျပာဖူးတယ္ အထဲမွာ ေရးတဲ႔စာနဲ႔ အျပင္မွာေတြ႔တဲ႔ရုပ္ မလိုက္ဖက္ဆံုး အထဲမွာ မင္းက ပထမတဲ႔။ သူတို႔ အဲလိုေျပာခ်ိန္မွာ ကၽြန္ေတာ္က ေဘာင္းဘီတိုနဲ႔ တီရွပ္နဲ႔၊ ဆံပင္က အရွည္နဲ႔။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ ျမန္မာျဖစ္ေပမယ္႔ ျမန္မာ႔ယဥ္ေက်းမႈကို ျမတ္ႏိုးေပမယ္႔ ပုဆိုး၀တ္မွ၊ စတိုင္ပန္ ၀တ္မွ ခန္႔ညားတယ္ဆိုတဲ႔ အယူအဆကိုေတာ႔ လက္မခံႏိုင္ေသးဘူး။ ကၽြန္ေတာ္ ပုဆိုး
၀တ္တာျမင္ရင္ ကၽြန္ေတာ္႔သူငယ္ခ်င္းမ်ား အထူးအဆန္း ၾကည္႔ၾကတယ္။
၀တ္ခဲလြန္းလို႔။ ကၽြန္ေတာ္က အပ်င္းထူတယ္။ ပုဆိုးက ခဏခဏ ျပင္၀တ္ရတယ္။ အဲဒါကို သည္းမခံႏိုင္ဘူး။ ေဘာင္းဘီတိုက ေပါ႔ပါးတယ္။ လြတ္လပ္တယ္၊ ေျခေထာက္ေအးတယ္။ ဒါေၾကာင္႔ ပုဆိုးထက္ ေဘာင္းဘီတို ပိုၾကိဳက္တယ္။ ဒါေၾကာင္႔ သူတပါးက မေလးစားဘူးဆိုလည္း ကိစၥမရွိ။
ကိစၥရွိတာက ေသာက္တင္းေျပာတတ္တဲ႔ သူေတြရယ္၊ ကိုယ္႔အေရးမဟုတ္ဘဲ သူမ်ားကိစၥ
၀င္ပါခ်င္ သူေတြရယ္၊ အလိုက္ကမ္းဆိုး မသိသူေတြရယ္၊ ကိုယ္လိုခ်င္တာကိုပဲ ၾကည္႔တတ္သူေတြရယ္၊ ကိုယ္႔လုပ္ရပ္ဟာ ဘယ္ေလာက္အထိ သူမ်ား ဒုကၡေရာက္တယ္ဆိုတာ မသိသူေတြရယ္၊ ဒီဘက္ကစကားကို နားေထာင္ျပီး ဟုိဘက္မွာ သြားေျပာတတ္သူေတြရယ္၊ အေျခအေန အခက္အခဲကို နားမလည္တတ္ သူေတြရယ္ အဲဒါေတြကို အမုန္းဆံုးပဲ။ ေနာက္ထပ္ အမုန္းစာရင္းေတြ ရွိေသးတယ္။ ဟန္းဖုန္းကို ေသေအာင္ မုန္းတယ္။ မက္ေဆ႔ပါ ပို႔လို႔ရတဲ႔ ဂ်ီအက္စ္အမ္ဆို ပိုမုန္းေသးတယ္။ ျပီးေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ဓာတ္ပံုလာရိုက္ရင္လည္း လံုး၀ မၾကိဳက္ဘူး။ မၾကိဳက္တာက အေၾကာင္းရွိတယ္။ လူတစ္ေယာက္ ၾကိဳက္မွန္းမသိ မၾကိဳက္မွန္းမသိ ရိုက္ျပီး သံုးခ်င္တဲ႔ ေနရာေတြမွာ သံုးၾကလြန္းလို႔။ မၾကိဳက္ဘူး။ စာအုပ္ငွားျပီး ျပန္မေပးတဲ႔သူမ်ိဳးဆိုရင္ ေခါင္းကြဲေအာင္ ရိုက္ခ်င္တယ္။ စာအုပ္ကို စုတ္ျပတ္ေနေအာင္ ကိုင္ျပီး ေထာင္႔စြန္းေတြ က်ိဳးေအာင္လုပ္တဲ႔ သူမ်ိဳးဆိုရင္ေတာ႔ အေသသတ္ ပစ္ခ်င္တယ္။ ၪာဏ္ပိန္တဲ႔ မိန္းမမ်ိဳး ဆိုရင္လည္း စိတ္ပ်က္မိတယ္။ ကိုယ္႔ကိုကိုယ္ အထင္မၾကီးတဲ႔လူမ်ိဳးကိုလည္း အထင္ကို မၾကီးဘူး။ ကိုယ္႔ျပႆနာကို သူမ်ားပါကူးစက္ေစသူမ်ိဳး ဆိုရင္ေတာ႔ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ျဖစ္တယ္။ သူမ်ားအခ်ိန္ကို မျဖဳန္းတီးဘူး။ ကိုယ္႔အခ်ိန္ကို ျဖဳန္းတီးသူ ဆိုရင္လည္း မၾကိဳက္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ျခိမ္းေျခာက္သလို ဟိန္းေဟာက္သလို လုပ္သူမ်ိဳး ဆိုရင္ေတာ႔ အမုန္းဆံုးပဲ။ ကၽြန္ေတာ္႔ကို မွီခိုကပ္တြယ္ ေနသူဆိုလည္း စိတ္ညစ္တယ္။လူတိုင္းဟာ နားလည္မႈကို အျမတ္ႏိုးဆံုးပဲလို ခဏခဏ ေျပာၾကတယ္။ ဘာကိုနားလည္ ေနၾကတာလဲ။ ဘယ္အရာက နားလည္မႈလဲ။ ကၽြန္ေတာ္လည္း ဒီလိုပဲ ေျပာတာပဲ။ ဟုတ္တယ္ ကၽြန္ေတာ္ နားလည္မႈ လိုခ်င္တယ္။ အဲဒီနားလည္မႈဟာ ပါးစပ္နဲ႔ ေျပာလို႔ရတဲ႔ အရာမဟုတ္ဘူး။ ကၽြန္ေတာ္႔ေၾကာင္႔ သူတပါး စိတ္အေႏွာက္အယွက္ ျဖစ္မယ္ဆိုရင္ ကၽြန္ေတာ္ အဲဒီလူနဲ႔ မေတြ႔ျဖစ္ေအာင္ ေနမယ္။ သူမ်ားနဲ႔ စကားေျပာေနတုန္း အဲဒီလူ သမ္းေ၀ေနတာ ေတြ႔ရင္ ခ်က္ျခင္း ႏႈတ္ဆက္ျပီး ထြက္ခြာမယ္။ လူတစ္ေယာက္ဆီကေန သူတန္ဖိုးထားတဲ႔အရာ တစ္ခုကို အတင္း မေတာင္းယူဘူး။ ကိုယ္႔ကို အိမ္က မလိုအပ္ေတာ႔ဘူး ဆိုရင္ အိမ္ေပၚက ဆင္းမယ္။ ညဥ္႔နက္သန္းေခါင္ အေရးမၾကီးတဲ႔ ကိုယ္႔ကိစၥ တစ္ခုအတြက္ ဖုန္းမဆက္ဘူး။ ဖုန္းဆက္ရင္လည္း လိုအပ္တာပဲ ေျပာမယ္။ အခ်စ္အေၾကာင္း ကိစၥေတြကို မၾကားခ်င္ဘူး။ ခံစားခ်က္ သက္သက္လို႔ပဲ မွတ္ယူထားတယ္။ဒါေပမယ္႔ ဒါေတြေျပာေနလည္း အပိုပါ။ ကၽြန္ေတာ္က ဘ၀မွာ ေမွ်ာ္လင္႔ခ်က္ မရွိတဲ႔ေကာင္ တစ္ေကာင္ပဲ။ အမွန္ဆို ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာေတြလုပ္ျပီးရင္ လြယ္လြယ္ကူကူ ေသလိုက္ခ်င္တယ္။ ၅၀-၆၀ မေနခ်င္ဘူး။ ေနာင္ဘ၀ကိုလည္း စိတ္မ၀င္စားဘူး။ ကိုယ္လုပ္ခ်င္တာေတြ လုပ္ျပီး ကိုယ္နဲ႔ ပတ္သတ္သူေတြအတြက္ မစဥ္းစားတဲ႔ေကာင္ပဲ။ ဆိုးသြမ္းေခါင္းမာတတ္ခဲ႔သူပဲ။ မေကာင္းမႈမ်ိဳးစံု စမ္းသပ္ဖူးသူပဲ။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ ပတ္သတ္သူေတြဟာ စိတ္ညစ္ရတယ္။ သူတို႔ စိတ္ညစ္ရင္ ကၽြန္ေတာ္က ႏွစ္ဆပို စိတ္ညစ္ရတယ္။ အဲဒီအတြက္ အျခားသူေတြနဲ႔ အရမ္းရင္းရင္းႏွီးႏွီး ပတ္သတ္ရမွာ ကၽြန္ေတာ္ ေၾကာက္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္ဟာ Isolation ျဖစ္ေနတယ္လို႔ ထင္တယ္။ ကၽြန္ေတာ္႔ဘာသာ ကၽြန္ေတာ္ ဒီလို ျဖစ္ေနတာ ဘယ္သူ႔အတြက္မွ မထိခိုက္ဘူး ထင္ပါရဲ႕။ ကၽြန္ေတာ္႔ကို ကယ္တင္ဖို႔ ကုစားေပးဖို႔လည္း လာမေျပာ၊ မကူညီၾကပါနဲ႔။ ဘာလို႔လဲဆိုေတာ႔ ကၽြန္ေတာ္က ဒီမေကာင္းမႈမွာ ေပ်ာ္၀င္ေနတာကိုး။ ဒီမေကာင္းမႈေလးကိုပဲ ႏွစ္သက္ေနတာကိုး။ ေလာေလာဆယ္ေတာ႔ ဘယ္သူ႔ကိုမွ မေတြ႔ခ်င္ဘူး၊ ဘယ္သူ႔ ႏွစ္သိမ္႔သံကိုမွလည္း မၾကားခ်င္ဘူး။ ဘယ္သူ တရားခ်တာကိုလည္း မခံခ်င္ဘူး။ ကိုယ္႔လမ္းကိုယ္ သြားၾကတာေပါ႔။ ကၽြန္ေတာ္နဲ႔ တြဲသြားရင္ ခင္ဗ်ားတို႔မွာ စိတ္ညစ္စရာေတြ ေရာက္လာမွာစိုးလို႔ ဒီခရီးမွာ ကၽြန္ေတာ္က ပထမဆံုး ရင္႔ရင္႔သီးသီး လမ္းခြဲထြက္ခဲ႔တာပါ။ ခင္ဗ်ားတို႔ အခ်င္းခ်င္း ေက်နပ္အားရေအာင္ ကၽြန္ေတာ္႔ မေကာင္းမႈေတြကို တဖြဖြ ေျပာလိုရာ ေျပာၾကပါ။ ဒါေပမယ္႔ ဒီဘက္ကမ္းကေန ဟိုဘက္ကမ္းအထိ ေရာက္ေအာင္ အထိေတာ႔ သယ္မသြားၾကပါနဲ႔လို႔ တိုက္တြန္းလိုက္ပါရေစ။
(ညီလင္းဆက္)

Email this post


1 ေယာက္ရဲ ့အျမင္: to “ Ideal

 

Design by Amanda @ Blogger Buster